אודות GROHE

החברה

GROHE הינה הספקית המובילה בעולם של אביזרים לחדר האמבט ולמטבח, ומותג עולמי המוקדש כולו למוצרי מים חדשניים.

מזה עשרות שנים, GROHE מחויבת לערכי המותג שלה – טכנולוגיה, איכות, עיצוב וקיימות אשר מביאים לידי ביטוי את נחישותה של GROHE לייצר חוויות יוצאות דופן, ולהעניק ללקוחותיה “Pure Freude an Wasser” - "עונג צרוף במים". מכיוון שפעילויות ההנדסה, החדשנות והעיצוב של החברה מתרחשות כולן בגרמניה, מוצרי GROHE נושאים את תו האיכות "תוצרת גרמניה", אשר מחזק את אמון הלקוחות במותג. כל המפעלים ברשת הייצור של GROHE משתמשים בשיטות הנדסת ייצור מדויקות ביותר כדי להבטיח עמידה עקבית בסטנדרטים הגבוהים ביותר של GROHE. כך GROHE מבטיחה כי מוצריה עומדים בדרישות הבלתי מתפשרות שלה, בהיבטי איכות המוצרים וביצועיהם.

רק בעשור האחרון, ההצלחה של GROHE קיבלה הכרה בינלאומית באמצעות זכייתה בלמעלה מ 240 פרסי עיצוב וחדשנות, ואף דורגה בהראשונה בין שלוש "החברות בגדולות המצטיינות בקיימות בגרמניה לשנת 2015". פרויקטים רבים ומוכרים ברחבי העולם משלבים את מוצרי GROHE, ובכך מעידים על ההעדפה של המותג על ידי אדריכלים, מעצבים ומפתחים.

בשנת 2014, GROHE הפכה לחלק מתאגיד קבוצת LIXIL, חברה רשומה בבורסה של טוקיו. LIXIL היא מובילת השוק העולמית בענף הכלים הסניטריים וגם הספקית המובילה ביפן של חומרי בניין ואדריכלות.

ערכי המותג שלנו

.איכות, טכנולוגיה, עיצוב וקיימות: ארבעת ערכי המותג משקפים את המחויבות שלנו ליצור חוויות יוצאות מן הכלל. אנו מציבים לעצמנו סטנדרטים גבוהים במיוחד כדי להבטיח שבכל פעם שתפעילו ברז מיקסר של GROHE או שתיכנסו למקלחון של GROHE, תוכלו להרגיש בהבדל.